نصب جرثقیل دروازه ایدر تهران و سراسر کشور

جرثقیل دروازه ای قابل حمل

جرثقیل دروازه ای قابل حمل به جرثقیل های اطلاق می شود که به راحت می توان آن را جابه جا کرد.می دانیم که جرثقیل های دروازه ای بزرگ بر روی ریل های مشخصی حرکت می کنند.در جرثقیل های دروازه ای قابل حمل ریل کشی مشخصی وجود ندارد.این جرثقیل ها که اغلب اندازه های کوچکی نیز دارند به راحتی می توان در هر جهتی حرکت داد.حرکت این جرثقیل ها با کمک چرخ هایی که در زیر آن تعبیه شده اند انجام می پذیرد.از جرثقیل های دروازه ای کوچک بیشتر در کارگاه های و مشاغل کوچک استفاده می شود.

در تصویر زیر استفاده از جرثقیل دروازه ای را مشاهده می کنید.

portable crane

 

نصب جرثقیل دروازه ای

خدمات نصب جرثقیل دروازه ای یکی از مهم ترین خدمات مجموعه مکاترونیک آریا  می باشد.به دلیل قیمت بالای جرثقیل دروازه ای  و خطرات فراوان در هنگام نصب ،نصب این جرثقیل بایستی حتما توسط افرادی بسیار زبده و با تجربه انجام گیرد.

 

نصب دروازه های جرثقیل دروزاه ای

نصب دروازه ها یا پایه های جرثقیل های دروازه ای  ای از مهم ترین و حساس ترین مراحل نصب جرثقیل دروازه ای می باشد.محل نصب دروازه ها یا پایه های جرثقیل باید مثل پی ساختمان آلماتور بندی و بتون ریزی شود و در نهایت ریل ها به آن جوش شوند.

بسته به تناژ جرثقیل میزان بتون ریزی و آلماتور بندی متغییر است. برای مثال در جرثقیل های  کوچک این امر به اندازه مورد نیاز و منطقی انجام می شود .در جرثقیل های بزرگ نظیر جرثقیل های مورد استفاده در بنادر ،پی و  بتون ریزی باید به صورت بسیار ويژه ای و حرفه ای انجام شود ؛طوری  که زمین و محل نصب جرثقیل کاملا سفت باشد و تحمل بارهای فوق سنگین را داشته باشد.

بتون ریزی و آلماتور بندی جرثقیل دروازه ای  باید زیر نظر مهندس ناظر انجام شود.پس از بتون ریزی ریل ها در محل بتون ریزی جوش خورده و نصب می شوند تا در زمین فرو نروند.

 

Image
Image

نصب جرثقیل دروازه ای توسط مهندسین زبده و با تجربه

نصب جرثقیل توسط مهندسین زبده و با تجربه

مهم ترین وبا اهمیت ترین مورد در نصب جرثقیل دروازه ای نیروی زبده و کاربلد می باشد .یک نصاب زبده و ماهر می تواند به صورت اصولی و استاندارد و با رعایت کامل موارد ایمنی کار نصب را انجام دهد.

 aryacrane 18

اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی درنصب جرثقیل دروازه ای

تجهیزات ایمنی در نصب

تجهیزات ایمنی و ابزار لازم برای نصب  جرثقیل نیز اهمیت بسیار ويژه و خاصی برای نصاب دارد.نصاب بدون داشتن ابزار لازم توان توان انجام نصب را نخواهد داشت.اهمیت ابزار در امر نصب جرثقیل از این جهت بسیار ويژه و با اهمیت است که بسیاری از ابزارهای نصب جرثقیل بسیار خاص و منحصربه فرد هستند .

به دلیل خاص و ويژه بودن ابزار نصب جرثقیل ،این ابزار در همه جا یافت نمی شود ونصابی که برای نصب به شهرهای مختلف سفر می کند بایستی کلیه ابزار را به همراه داشته باشد.

گارانتی نصب

گارانتی نصب

کلیه خدمات نصب جرثقیل دروازه ای همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن

نصب در کمترین زمان ممکن

flexما همواره سعی در ارائه خدمات نصب در اسرع وقت  داریم.

اطلاعات تماس

برای دیدن اطلاعات تماس کلیک کنید.

خدمات نصب جرثقیل مکاترونیک آریا

مطالب مرتبط با نصب جرثقیل

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.