بهترین مارک های جرثقیل در جهان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در جهان شرکت‌های فراوانی درزمینهٔ تولید جرثقیل فعالیت دارند. در زیر 5 تا از بهترین این شرکت‌ها را ذکر می‌کنیم.

1- Liebherr

liebherr-crane Liebherr

Liebherr  برترین شرکت جرثقیل جهانی در بازار امروز است. این شرکت در سال 1949 با ایجاد دفتر مرکزی در سوئیس و آلمان تاسیس شد. به عنوان یک شرکت خانوادگی، ایزولد لیبهر و ویلی لیبهر مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره فعلی هستند.  این شرکت با درآمد 11750 میلیون دلاری در سال 2019 به افزایش درآمد سال به سال ادامه می دهد. این شرکت طیف وسیعی از جرثقیل های چرخدار متحرک، خزنده، بندری و دریایی را تولید می کند. محصولات این سازنده آلمانی تقریباً در هر صنعتی در سراسر جهان استفاده می شود.

2- Cargotec

 cargotec-kalmar دومین شرکت برتر جرثقیل جهانی است که در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کندCargotec در سال 2005 و زمانی که شرکت Kone به دو شرکت تقسیم شد، تشکیل شدCargotec و KONE جدید. مدیر عامل فعلی این شرکت، Mika Vehvilainen در دفتر مرکزی فنلاند است که در سال 2019 با حدود 12500 کارمند درآمد 3683 میلیون دلاری Cargotec را ایجاد کرد. Cargotec از سه بخش به نام های Kalmar متخصص در تجهیزات بندری، Hiab متخصص در تجهیزات جاده و MacGregor متخصص در تجهیزات دریایی تشکیل شده است.

3- Konecranes

 Konecranes konecranes

شرکت KONE در سال 1910 با یک تعمیرگاه موتور الکتریکی تأسیس شد که سپس به Konecranes تبدیل شد. دفتر مرکزی Konecranes در فنلاند با مدیر عامل فعلی آن راب اسمیت واقع شده است. Konecranes درآمد 3,326 میلیون دلاری را در سال 2019 از طیف گسترده راه حل های بالابر حود گزارش کرده است. این راه حل های بالابر شامل سیستم های بالابر ایستگاه کاری، جرثقیل های سقفی، جرثقیل ها و بالابرهای محیط های خطرناک، تجهیزات حمل و نقل کانتینر، جرثقیل های بندری متحرک، جرثقیل های کارخانه کشتی سازی، جرثقیل های حمل و نقل فله و کامیون های بالابر می باشد.

4- Manitowoc crane

4  Manitowoc crane  در سال  1902 به عنوان یک شرکت جرثقیل در ایالات متحده شروع به کار کرد. با مدیر عامل فعلی، Barry Pennypacker. Manitowoc Cranes پنج مارک جرثقیل تولید کرده است: Grove، National Crane، Shuttlelift  و Potain. . جرثقیل های Manitowoc شاهد افزایش درآمد خود به 1880 میلیون دلار در سال 2019 با راه حل های استثنایی بالابر از طریق کامیون های جرثقیل، جرثقیل های خزنده بوم، جرثقیل های تلسکوپی متحرک، جرثقیل های عرشه حمل و جرثقیل های برجی بودند.

5- Palfinger

palfinger-cranes

Palfinger یک تولید کننده جرثقیل اتریشی است که در سال 1932 تاسیس شد. مدیر عامل آندریاس کلاوزر در دسامبر 2018 اعلام کرد که پالفینگر قصد دارد همکاری خود را با Sany، شرکت جرثقیل مستقر در چین تقویت کند تا یک بهبود ساختاری ایجاد کند که باعث گسترش سریع شرکت شود. در نتیجه، Palfinger درآمدی بیش از 1750 میلیون دلار در سال 2019 داشت.

منبع :https://blog.iseekplant.com.au/blog/best-crane-brands


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.