نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی و ساخت جرثقیل

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با توجه به امکان مدل‌سازی سه‌بعدی، نرم‌افزارهای RFEM و RSTAB برای طراحی جرثقیل ایدئال هستند. در این نرم‌افزارها تجزیه‌وتحلیل دقیق توسط ویژگی‌هایی مانند در نظر گرفتن غیرخطی اعضا و آزادسازی، قرقره‌های کابل و موارد دیگر پشتیبانی می‌شود. با برنامه مستقل CRANEWAY، تیرهای باند جرثقیل برای جرثقیل‌های مسافرتی یا معلق را می‌توان بر اساس EN 1993-6، در کلیه طرح‌های موردنیاز، طراحی کرد.

نرم‌افزار Structural FEM Analysis and Design

نرم‌افزار Structural FEM Analysis and Design (تجزیه‌وتحلیل و طراحی FEM سازه) نرم‌افزار تحلیل ساختاری RFEM 6 اساس یک خانواده برنامه مدولار است. برنامه اصلی RFEM برای تعریف سازه‌ها، مواد و بارها برای سیستم‌های سازه‌ای مسطح و فضایی متشکل از صفحات، دیوارها، پوسته‌ها و اعضا استفاده می‌شود. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا ساختارهای ترکیبی و همچنین مدل‌سازی عناصر جامد و تماس ایجاد کنید

برنامه Structural Frame & Truss Analysis Software

این نرم‌افزار دارای عملکردی مشابه با نرم‌افزار FEA RFEM است. به دلیل توجه ویژه به سازه‌های تیر، قاب یا خرپا، استفاده از آن بسیار آسان بوده و سال‌هاست که بهترین انتخاب برای تحلیل سازه و طراحی مدل‌های عضو سازه‌ای خالص بوده است.

نرم‌افزار Wind Simulation and Wind Load Generation

این نرم‌افزار برای طراحی سازه‌های پیچیده توصیه می‌شود. این برنامه با استفاده از یک تونل باد دیجیتال، جریان باد را در اطراف هر سازه شبیه‌سازی می‌کند. بارهای باد تولیدشده بر روی این اجسام را می‌توان به RFEM یا RSTAB وارد کرد.

برای مشاهده منبع و موارد مطالب بیشتر در این مورد به زبان انگلیسی روی لینک زیر  کلیک کنید.

https://www.dlubal.com/en/solutions/industries/cranes-and-craneways


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.