جرثقیل دروازه ای-کارگاهی کوچک

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های باربری که توسط متخصصان ما ساخته‌شده است جرثقیل دروازه‌ای کارگاهی (مینی جرثقیل دروازه‌ای) است. جرثقیل دروازه‌ای کارگاهی ما با حداقل نیاز به محل کار ساخته می‌شود - فقط به یک طبقه صاف و محکم نیاز است. استفاده از پیشرفت‌های مدرن درزمینهٔ مواد پلیمری به متخصصان ما این امکان را می‌دهد تا جرثقیل بدون ریل را با امکان حمل بار (از چرخ‌ها) توسعه دهند. یکی از تخصص‌های ما ساخت مینی جرثقیل دروازه‌ای محکم، سبک و دارای مقاومت عالی در برابر واژگونی است.

مکانیسم حرکت جرثقیل به دو صورت انجام می‌شود:1- نسخه کلاسیک - چرخ‌های دو فلنج و ریل جرثقیل زمینی؛ 2-نسخه مدرن - چرخ‌های دوار پلی اورتان مجهز به سیستم ترمز.

ما برای بلند کردن و جابجایی بار در امتداد جرثقیل دروازه‌ای یک بالابر دستی یا برقی نصب می‌کنیم.

مزایای جرثقیل‌های مینی دروازه‌ای ساخته‌شده توسط ما به شرح زیر هست:

سبکی ساخت‌وساز؛ حتی با بار بالا (تا 5 تن)، حرکت جرثقیل را می‌توان به‌صورت دستی و با استفاده از یک نفر انجام داد.

توانایی بلند کردن بار تا ارتفاع (تا سقف) غیرقابل‌دسترس برای سایر نسخه‌های تجهیزات بالابر بار؛ تحرک و "توانایی عبور" جرثقیل مینی دروازه‌ای.

برای نصب ریل جرثقیل نیازی به نصب ستون‌ها و تیرهای اضافی نیست. هیچ تأثیر اینرسی و ارتعاشی در ساختمان کارگاه وجود ندارد.

امکان حمل‌ونقل سریع بار از کارگاه به کارگاه

بهینه‌سازی در ساخت‌وساز امکان جداسازی و مونتاژ سریع جرثقیل را فراهم می‌کند و امکان انجام عملیات بارگیری کاملاً در حالت مستقل را فراهم می‌کند.

قابلیت کاربرد مینی جرثقیل دروازه ای-کارگاهی متحرک:

 این جرثقیل‌ها راه‌حل بهینه برای باربری در کارگاه‌هایی است که برای تجهیزات جرثقیل مجهز نیستند. جرثقیل مینی دروازه‌ای در انبارها، کارگاه‌های مونتاژ و غیره استفاده می‌شود. جرثقیل مینی دروازه‌ای به دلیل سهولت ساخت، تحرک و ظرفیت حمل بار قابل‌توجه می‌تواند شریکی ضروری برای باربری شما باشد. مشخصات اصلی جرثقیل‌های دروازه‌ای کوچک به شرح زیر است: ظرفیت حمل بار از 0.25 تا 6.3 تن است. دهانه تا 8 متر است. بلند کردن بارها تا 6 متر است.


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.