مشخصات موتورهای جرثقیل ارائه شده توسط مکاترونیک آریا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وظیفه اصلی موتورهای جرثقیل بلند کردن و پایین آوردن بار و حرکت چرخ‌دستی و جرثقیل در امتداد ریل‌هایی است که بار را به مکان جدید می‌برد. یک موتور تجاری معمولی برای کار جرثقیل بهینه نیست. ما موتورهایی که به‌صورت اختصاصی برای استفاده در جرثقیل تولیدشده‌اند خریداری و در بازار ارائه می‌دهیم؛ یک موتور جرثقیل باید با هر چیزی از بار کامل گرفته تا قلاب خالی، راه‌اندازی و توقف زیادی داشته باشد. باید جریان راه‌اندازی بالا را بدون گرم شدن بیش‌ازحد تحمل کند و بتواند در هر دو جهت بچرخد. علاوه بر سرعت معمولی، موتور باید بتواند با سرعت‌پایین نیز برای حمل دقیق و ایمن بارکار کند.

aryacrane newproge 140011191

 موتوری که ما در جرثقیل‌ها استفاده می‌کنیم به‌طور خاص برای کاربردهای جرثقیل ساخته‌شده است. هر موتور یک قطعه هسته کاملاً یکپارچه است که برای حرکات متناوب بالا بردن یا حرکت در چرخه‌های کاری جرثقیل طراحی‌شده است. گیربکس، موتور و سیستم کنترل باهم چیزی هستند که ما آن را هسته بلند کردن می‌نامیم.

موتورهای جرثقیل ارائه‌شده توسط مکاترونیک انرژی کمتری نسبت به یک موتور الکتریکی تجاری معمولی مصرف می‌کند. این کار هزینه‌های شمارا کاهش می‌دهد و ردپای کربن شمارا کاهش می‌دهد و درعین‌حال بهره‌وری را بهبود می‌بخشد.

موتورهای ارائه‌شده توسط ما در یک چرخه کاری معمولی به گشتاور کمتر، جریان کمتر و انرژی کمتری نیاز دارد.. موتورهای ما برای کاربردهای جرثقیل اندازه مناسبی دارند. نیاز به جریان کمتر اجازه می‌دهد تا از یک اینورتر فشرده‌تر استفاده شود و ابعاد رویکرد بهتری ارائه دهد.

aryacrane newproge 1400111910

اگر بالابر مجهز به محدوده سرعت تطبیقی ​​را انتخاب کنید، درایو به‌طور خودکار سرعت بالابر را با توجه به بار تغییر می‌دهد. بار سنگین سرعت را کاهش می‌دهد و بار سبک سرعت را افزایش می‌دهد. از مزایای آن می‌توان به مصرف انرژی کمتر، راندمان بیشتر، پایداری بهتر و حمل بار ایمن‌تر اشاره کرد. به‌خصوص تطبیق یک موتور برای نیازهای خاص شما زمانی که فضای محدودی برای کار کردن دارید واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند. جرثقیل شما بارهای غیرمعمول یا دشوار را تحمل می‌کند و زمانی که برای فرآیندهای شما حیاتی است سرعت موردنیاز را به شما می‌دهد.


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.