اهمیت استفاده از جرثقیل سقفی در افزایش ایمنی کارگران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ایمنی کارگران - مسلماً - مهم‌ترین دلیلی است که ما شرکت‌ها را تشویق می‌کنیم تا راه‌حل صحیح بالابر سقفی را برای کاربرد خاص خود خریداری و نصب کنند. حفاظت از کارمندان برای موفقیت عملیات شما ضروری است.

 سیستم‌های بالابر سقفی تصادفات را کاهش می‌دهد، سلامت و ایمنی محل کار را بهبود می‌بخشد، آسیب محصول را کاهش می‌دهد، گردش کار را بهبود می‌بخشد، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و راه‌حل‌هایی برای کاهش اثرات زیست‌محیطی ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین یک‌راه عالی برای محدود کردن قرار گرفتن کارکنان در معرض حوادث احتمالی ناشی از خطراتی مانند حمل‌ونقل سنگین و ترافیک لیفتراک هستند.

 هدف از سیستم‌های بالابر سقفی، جابجایی ایمن محصولات و بهبود کارایی است. اما دلیل دیگری وجود دارد که مهم است نصب و استفاده از نوع صحیح سیستم بالابر و ایمن نگه‌داشتن کارگران تا حد امکان در محل کار مهم است: هزینه‌های هنگفت مرتبط با حوادث. طبق گزارش موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH)، صنعت آمریکا سالانه 10 تا 14 میلیارد دلار هزینه غرامت و حدود 100 میلیون روز کاری به کارگران پرداخت می‌کند.

mechateronicarya newphot 9

 با رشد صنعت جرثقیل و افزایش استفاده از آن دیگران کارگران از بلند کردن بارهای سنگین فارغ شده‌اند. اما بارهای سبک هنوز هم کم‌وبیش توسط کارگران حمل می‌شود. امروزه، هنوز شرکت‌های زیادی وجود دارند که کارگران آن‌ها بارهای سبک را به‌صورت دستی بلند می‌کنند و به آمار آسیب‌های کارگران کمک می‌کنند. حتی بارهای سبک‌تر با وزن 25، 50 یا 75 پوند می‌تواند به دلیل حرکت یکنواخت بدن کارگر هنگام بلند کردن و حمل مواد، باعث آسیب شخص یا محل کار شود.

 نصب جرثقیل سقفی مطابق با نیازهای خاص برنامه شما، هزینه‌های غرامت و روزهای بیماری، هزینه‌های پزشکی، زمان کار ازدست‌رفته، شکایات قانونی احتمالی و جریمه‌های قابل‌اجرا OSHA را به‌شدت کاهش می‌دهد. همچنین کارگران شمارا در حین انجام کارهای روزمره ایمن‌تر نگه می‌دارد. سیستم‌های جرثقیل سقفی برای جابجایی ایمن محصول و محدود کردن قرار گرفتن کارکنان در معرض ترافیک لیفتراک و سایر ماشین‌آلات دست‌وپا گیر ساخته‌شده‌اند. استفاده از سیستم جرثقیل سقفی مناسب برای کاربرد منحصربه‌فرد شما، کاربردی‌ترین راه برای اطمینان از ایمنی و بهره‌وری است. این به این دلیل است که وقتی از جرثقیل متناسب با برنامه خود استفاده می‌کنید، مدیریت با راحت‌تر و احتمال خطای اپراتور کمتر است. به‌این‌ترتیب بار و کارگران باارزش کمتر آسیب می‌بیند.

.


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.