بایدها و نبایدهای خرید و اجاره سوله و کارخانه با جرثقیل

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خرید و اجاره سوله با جرثقیل

این آگهی است که در روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های تبلیغاتی بسیار می‌بینیم. در برخی از سوله‌ها و کارخانه‌ها جرثقیل‌هایی نصب‌شده است. اغلب این جرثقیل‌ها جرثقیل‌های سقفی هستند. حال بنا به دلایلی کارفرمای قبلی قصد ادامه کار ندارد و خیال فروش یا اجاره مجموعه را دارد. خیلی از افرادی که در این شرایط قرار می‌گیرند اقدام به فروش یکپارچه مجموعه خود می‌کنند؛ زیرا فروش تک‌به‌تک وسایل و املاک زمان‌بر و طولانی خواهد بود.

-در هنگام خرید یا اجاره جرثقیل به این صورت باید حتماً چند نکته مهم را رعایت کنید. اول اینکه فهرستی از جرثقیل‌های مجموعه تهیه‌کرده و امکانات و ایرادات هر یک را یادداشت‌برداری و صورت‌جلسه کنید. هرگز به صحبت‌های فروشنده یا موجر در مورد سلامت جرثقیل‌ها اطمینان نکنید. حتماً خودتان مشاورانی برای بررسی جرثقیل استخدام کنید. صورت‌جلسه باید به تائید هر دو طرف برسد.

-اگر قصد اجاره مجموعه را دارید دقت داشته باشید که هزینه تعمیرونگهداری جرثقیل در طول دوره اجاره شما بر عهده شما خواهد بود. پس اجاره سوله یا کارخانه‌هایی با جرثقیل‌های فرسوده می‌تواند برای شما به قیمت گزافی تمام شود.

-از مشاوران و کارشناسان زبده خود بخواهی نصب جرثقیل را به‌دقت بررسی کنند.؛ بر روند نصب جرثقیل نظارتی نداشته‌اید. نصب غیراصولی و اشتباه می‌تواند هزینه‌های گزاف جانی و مالی برای شما در پی داشته باشد.

-کلیه تجهیزات سیستم‌های کنترل از راه دور جرثقیل را از فروشنده یا موجر دریافت کنید.

-حتماً قبل از شروع به‌صورت کلی جرثقیل را سرویس کنید؛ ازجمله بررسی و تعویض روغن

-افراد معتمدی را برای کار با جرثقیل استخدام کنید.

-با کارشناسان مجموعه قبلی تماس گرفته و در صورت لزوم بخواهید که در محل حضور به عمل‌آورده و توضیحاتی در مورد کارکرد و امکانات و مشکلات هر یک از جرثقیل‌ها بیان کنند.


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.