تهیه و تامین انواع قطعات جرثقیل

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

فروش یک عدد جرثقیل سقفی استوک

فروش جرثقیل‌های یک عدد جرثقیل سقفی استوک بلغاری با برند بالکانسکو اخو باقیمت همکاری. جهت قیمت تماس بگیرید

فروش تیر حمال و چرخ راهبرد

فروش تعداد 15 عدد تیر حمال در اندازه‌های 30*45 و 30*50 باقیمت همکاری.

فروش تعدادی چرخ راهبرد برند بلغاری باقیمت همکاری

برای دریافت قیمت تماس بگیرید.

_____________________________________________________________________

تأمین و نصب قطعات ایمنی جرثقیل

امروزه تجهیزات ایمنی جدیدی وارد بازار شده‌اند که کار با جرثقیل را بسیار ایمن‌تر و ساده‌تر کرده‌اند. تجهیزاتی نظیر قطع کن، لودسل، ریموت کنترل و ... تجهیزات مدرن و جدیدی هستند که می‌توان جرثقیل‌ها را به این تجهیزات مجهز کرد. این تجهیزات در کنار اینکه کار با جرثقیل را ساده‌تر می‌کنند، از برزو خسارات جبران‌ناپذیر و هنگفت جلوگیری می‌کنند. این تجهیزات معمولاً در جرثقیل‌های جدید توسط شرکت‌های تولیدکننده نصب‌شده‌اند. اما در جرثقیل‌های قدیمی که این تجهیزات وجود ندارند باید قطعات ذکرشده خریداری و نصب گردند. در حال حاضر اکثر شرکت‌هایی که از جرثقیل استفاده می‌کنند در حال خرید و نصب  تجهیزات ذکرشده هستند. برای مثال  در چند سال اخیر کلیه جرثقیل‌های توانیرو تجهیزات ایمنی خود را به‌روزرسانی کرده‌اند.

در حال حاضر کلیه جرثقیل‌های حرفه‌ای و مورداستفاده در صنایع سنگین نظیر فولاد و سد و نیروگاه‌های برق پر از تجهیزات ایمنی و امنیتی هستند. کارفرمایان باید بدانند که هرچقدر ایمنی جرثقیل بالاتر باشد ازلحاظ مالی و کارکرد به سود کارفرما خواهد بود.

تهیه و تامین قطعات جرثقیل ازجمله خدمات مهم درزمینهٔ جرثقیل است که درواقع بیشتر مربوط به امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌باشند. علیرغم اینکه می‌دانیم کلیه قطعات جرثقیل در کارکرد صحیحی جرثقیل اهمیت ویژه‌ای دارند اما به جرأت می‌توان گفت که لینچ یا بالابر مهم‌ترین قطعه جرثقیل است. درواقع این وینچ هست که بار را بلند و جابه‌جا می‌کند. در برخی از جرثقیل‌ها برای کم کردن استهلاک وینچ اصلی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق و افزایش سرعت انجام کار از چند وینچ کوچک و بزرگ استفاده می‌شود.

هرقدر موتور جرثقیل جنس بهتری داشته باشد و همچنین گیربکس، درام و سیم‌بکسل از جنس خوب و مرغوب‌تری باشند کارکرد وینچ بهتر خواهد بود. دقت داشته باشید که در تهیه قطعات کمکی و لازم برای وینچ (بالابر) بایستی دقت کافی انجام شود و هرگز از قطعات نامرغوب استفاده نشود زیرا بالابر جدا از نقش بلند کردن بار نقش کنترل بار را نیز بر عهده دارد و درصورتی‌که یکی از قطعات مثلاً سیم‌بکسل معیوب یا بی‌کیفیت باشند این امر می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

برخی قطعات مورداستفاده در جرثقیل در داخل ایران تولید می‌شود و برخی قطعات نیز در خارج از ایران تولید و وارد می‌شوند. مجموعه مکاترونیک آریا پس از عقد قرارداد با شرکت‌های استفاده‌کننده از جرثقیل مدل و کلیه شرایط جرثقیل را بررسی کرده و پیش‌بینی‌های احتمالی در مورد موارد و قطعات احتمالی موردنیاز را به عمل می‌آورد. ما قطعات موردنیاز مشتریان را از راه‌های مختلف ازجمله تولید در داخل و واردات تهیه می‌نماییم.

 

تامین قطعات جرثقیل

جهت ارائه خدمات تامین و نگهداری قطعات جرثقیل توسط مکاترونیک، شرکت‌های علاقه‌مند که نیاز به این خدمات دارند بایستی قرارداد کتبی با مرکز مکاترونیک آریا منعقد نمایند. مجموعه مکاترونیک آریا متعهد و ملزم به تهیه قطعات موردنیاز برای شرکت‌های طرف قرارداد است.

مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا با امکانات بی‌نظیر خود قادر به ساخت و تولید هر نوع قطعه صنعتی است.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب و مقالات در مورد انواع جرثقیل

نصب جرثقیل در تهران

تعمیر جرثقیل

ساخت جرثقیل

نصب جرثقیل سقفی

گارانتی جرثقیل

خدمات پس از فروش جرثقیل

تجهیزات مورد نیاز در نصب جرثقیل

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل در تهران

ریموت جرثقیل

فروش جرثقیل

 تعمیر جرثقیل سقفی

نصب جرثقیل سقفی

 برق جرثقیل


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.