نصب جرثقیل در تهران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تهران به‌عنوان پایتخت و صنعتی‌ترین استان کشور مهم‌ترین بازار خدمات نصب جرثقیل است. تهران بافاصله زیاد بیشترین مورداستفاده از جرثقیل را در بین استان‌ها دارا است. تعداد جرثقیل‌های موجود در تهران با سایر استان‌ها قابل‌مقایسه نیست. ازاین‌رو خدمات نصب و سرویس دهی به موقع جرثقیل اهمیت زیادی در این استان دارد.

مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا خدمات نصب انواع جرثقیل در استان تهران را انجام می‌دهد. خدمات نصب در کمترین زمان ممکن و به‌صورت تضمینی انجام می‌شود. خدمات نصب جرثقیل به این صورت هست که ابتدا کارشناسان مجموعه با حضور در محل جرثقیل امکانات موردنیاز و هزینه و زمان موردنیاز برای نصب را برآورد می‌کنند. پس از تکمیل برآورد کارشناسی و ارائه هزینه و ارائه  سایر موارد ضروری، مدیریت مجموعه در صورت نیاز درخواست نصب جرثقیل را می‌دهد.

کلیه خدمات نصب جرثقیل در تهران به‌صورت تضمینی انجام می‌شود. همچنین خدمات نصب این مجموعه با تضمین است و در صورت بروز هرگونه مشکل در نصب جرثقیل این مجموعه اقدام به سرویس و عیب‌یابی می‌نماید.

نصب جرثقیل دروازه‌ای

نصب جرثقیل دروازه‌ای یکی از جالب‌ترین نصب تجهیزات صنعتی است. دلیل نصب منحصربه‌فرد و جالب جرثقیل دروازه‌ای، ساختار این جرثقیل‌ها است. پایه‌های (دروازه‌های) جرثقیل دروازه‌ای با پیچ و مهره به پل جرثقیل پیچ هستند. برای نصب جرثقیل دروازه‌ای کافی است که پل جرثقیل توسط جرثقیل دیگری بلند شده و تا ارتفاع معینی قرار گیرد. هم‌زمان با بلند کردن پل جرثقیل پایه‌ها که به‌صورت 180 درجه در دو طرف پل به آن پیچ شده‌اند بلند می‌شوند و به حالت پایه و دروازه قرار می‌گیرند.

مطالب و مقالات در مورد انواع جرثقیل

نصب جرثقیل در تهران

تعمیر جرثقیل

ساخت جرثقیل

نصب جرثقیل سقفی

گارانتی جرثقیل

خدمات پس از فروش جرثقیل

تجهیزات مورد نیاز در نصب جرثقیل

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل در تهران

ریموت جرثقیل

فروش جرثقیل

 

 


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.