فروش و نصب ریل جرثقیل

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در جرثقیل های دروازه ای و سقفی برای حرکت جرثقیل نیاز به ریل کشی و نصب ریل می باشد. ریل جرثقیل دروازه ای در بر روی کف زمین و ریل کشی جرثقیل های سقفی در زیر سقفی و در امتداد مسیر طولی کشیده می شود. نصب ریل جرثقیل از اولین موارد در نصب جرثقیل است و همچنین از مهمترین بخش ها در نصب جرثقیل است. نصب اصولی ریل و ریل کشی صحیح به همراه استفاده از مواد اولیه با کیفیت از جمله موارد مهم در انجام یک ریل کشی صحیح و اصولی است.

انواع خطوط ریلی ازجمله ریل سبک، ریل سنگین و ریل جرثقیل وجود دارد. همان‌طور که از نام آن پیداست، ریل جرثقیل در راه‌آهن جرثقیل استفاده می‌شود. ریل جرثقیل متریال، ابعاد، استاندارد و اندازه‌های خاص خود را دارد. مسیرهای ریلی استاندارد مختلفی مانند AREMA، GB، BS، DIN، UIC و سایر خطوط ریلی وجود دارد. این استانداردها برای ریل بخش ویژه برای گاری جرثقیل یا ماشین جرثقیل اعمال می‌شود.

ساخت ریل جرثقیل

ریل جرثقیل از جنس فولاد ساخته می‌شود. هیچ ترک، چین، شکستگی یا ناخالصی روی سطح ریل نباید وجود داشته باشد. هیچ‌گونه ترک، لایه و حفره انقباضی در سطح انتهایی ریل نباید وجود داشته باشد. سطح انتهایی ریل باید به‌صورت عمودی بریده شود و انحراف وجه انتهایی آن در هر جهت نباید کمتر از 5 میلی‌متر باشد. از تراشه هوا برای تمیز کردن عیب‌های سطح در طول استفاده کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

جرثقیل های راه آهن

جرثقیل راه‌آهن نوعی جرثقیل است که در راه‌آهن برای یکی از سه هدف اصلی استفاده می‌شود: حمل‌ونقل بار در محوطه‌های کالا، تعمیر و نگهداری دائمی  و کار بازیابی حادثه. اگرچه طراحی بر اساس نوع کار متفاوت است، پیکربندی اولیه در همه موارد مشابه است.

railroadcrane


جرثقیل مکاترونیک آریا

جرثقیل مکاترونیک آریا
بهترین ارائه دهنده خدمات جرثقیل
نصب جرثقیل
جوشکاری جرثقیل
قطعات جرثقیل

آخرین مطالب

کلیه حقوق و مزایای این وب‌سایت متعلق به مجموعه جرثقیل مکاترونیک آریا می‌باشد.